- 1. Klientas turi galimybę pateikti užsakymą internetinėje svetainėje.
- 2. Užsakymus galima pateikti 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę.
- 3. Klientas prideda pasirinktą prekę (-es) ir pereina prie Užsakymo formos.
- 4. Klientas pasirenka apmokėjimo už Prekes ir pristatymo būdą.
- 5. Pateikus Užsakymą, Kliento el. pašto adresu išsiunčiamas el. laiškas, kuriuo patvirtinama, kad Užsakymas pradėtas vykdyti, nurodomi visi svarbūs Užsakymo elementai (užsakytų Prekių sąrašas su jų pavadinimais, kaina, Kliento rekvizitais ir pristatymo išlaidomis). Jei Užsakymas negali būti priimtas, Pardavėjas informuos Pirkėją el. paštu.
- 6. Pirkėjui gavus elektroninį laišką, patvirtinantį Užsakymo priėmimą, tarp Pirkėjo ir Pardavėjo sudaroma nuotolinės prekybos sutartis, kuri galioja tol, kol kiekviena iš šalių įvykdo paslaugas, neišskiriant nuostatų ir principų, susijusių su sutarties atsisakymu ir atsakomybe už defektus (garantija). Pardavimo sutartis sudaryta lenkų kalba.
- 7. Prie kiekvienos Parduotuvėje pateiktos Prekės nurodomas apytikslis Užsakymo įvykdymo laikas (nuo momento kai Užsakymas pradėtas vykdyti iki Prekių perdavimo kurjerių tarnybai). Pardavėjas bet kuriuo atveju patvirtina faktinį užsakytų Prekių pristatymo laiką.
- 8. Pirkimo-pardavimo sutarties nuostatos registruojamos, užtikrinamos, pateikiamos ir patvirtinamos išsiunčiant Klientui el. laišką, kuriame pateikiamas patvirtinimas apie nuotolinės sutarties sudarymą, kaip pateikiama Vartotojų teisių įstatymo 21 straipsnyje, ir pateikiant sąskaitą faktūrą Kliento paskyroje, skirtuke „Užsakymų istorija“. Užsakymo specifikacijos ir PVM sąskaita faktūra taip pat bus pridėta prie siuntos su užsakyta Preke.
- 9. Klientas savo Paskyroje turi prieigą prie savo pateiktų Užsakymų istorijos ir prie jų vykdymo būsenų.